Alla inlägg under april 2010

Av Marcus - 18 april 2010 18:37

riktigt roligt. Skrev ett långt blogginlägg om mitt sockerberoende men när jag skulle posta de så kom de upp något om att databasen inte kunde nås. Riktigt jävla roligt alltså

Av Marcus - 17 april 2010 22:51

Idag har de inte blivit gjort så mycket. Var inne på torp och handlade på förmiddagen. Köpte CSI: Miami säsong 3 på Elgiganten och handlade mat på Maxi. Efter de så åkte jag till optikern och undersökte synen. De var inga större förändringar som tur va.


Väl hemma såg jag på ett par avsnitt av CSI: miami tills jag drog till Malin och Tony. Där käkade vi pizza och så hade jag tagit med mig CSI: miami säsong 3 så vi såg på ett par avsnitt där. Men nu börjar jag tröttna på serien.


Just nu är de mulet och blåsigt som fan. Känns inte alls som om sommaren är på väg. Gillar de inte alls. Känns mer som en dag sent på hösten, jag hoppas att solen kommer fram och värmer ordentligt imorgon.


men nu ska jag sova. Godnatt

Av Marcus - 16 april 2010 20:07

Har precis tittar färdigt på CSI: Mimai säsong 2. De är så grymt bra. Bra avsnitt och de känns inte repetivt. Tycker den andra säsongen var bättre än den första. De var lite mer personligt i denna. Har ni inte något annat göra så se den.


Har börjat jobba igen. Annars har jag typ bara grejat i garaget då och då. Jobbade i förrgår 2 timmar och samma på torsdag men idag har jag jobbat hela 7 timmar. De var ett par veckor sen jag jobbade så mycket. Var lite ovant men kändes skönt att jobba lite mer än bara strö timmar då och då.


Men nu ska jag ta en promenad med min hund.

Av Marcus - 11 april 2010 19:16

Dagen efter krogen. De flesta om inte alla vet vad jag pratar om. Illamående, huvudvärk mm. Var oss Franko igår som hade party. Träffade hans syster och hennes man och lite andra folk också. Efter denna förfesten så blev de utgång till Harrys. Så de blev en rikitgt trevlig och lyckad kväll även om jag drack lite väl mycket. Så idag har jag inte gjort mycket. Tagit 2 promenader med hunden och bokfört och så klart sovit.


Jag ska nu spela lite på elgitarren sen ska jag sova

Av Marcus - 10 april 2010 19:27

En snabb uppdatering av mitt plan. Hinner inte skriva ska iväg till franko och dricka lite. Är ganska nöjd även om de är massor som kan bli bättre


 

Av Marcus - 9 april 2010 12:17


Så igår så hann jag med massor. Städade verkstaden, åkte och hämtade en glasksiva på Dingle glasmästeri till väghyveln. Skickade resultatrapport och balansrapport till banken för ett lån. Jag var också på torp med min bror som sökte sommarjobb. Han är ute lite väl sent men han skulle lämna in några papper på de få ställen som inte hade anställt någon än. Köpte samtidigt CSI:miami säsong 2 på elgiganten när jag ändå var på torp.


På kvällen blev de att kolla på några avsnitt av Friends och tog en tur med hunden. Jag började också att modellera ett flygplan i 3dmax.

 

Jag har tänkt att ha planet i en animation.

Av Marcus - 7 april 2010 22:03

idag har jag gjort massor. Hunnit tvätta, städa duchen och hjälpt farsan ute i garaget. Sen har man varit ute med hunden i de fina vädret. Vinden är inte ett dugg kall längre. Sommaren är snart här :)


Drog nu ikväll till Malin och Tony. Där tog vi en promenad i Uddevalla och Tomas och Korell mötte upp oss. Blev en lång promenad men trevlig och nu har jag jävligt ont i fötterna. Efter promenaden tog vi en fika med kladdkaka som Tony bakade. Var inte alls på humör när jag drog till Malin och Tony men de blev en riktigt bra kväll till slut. Ska nu kolla på fler avsnitt Friends som jag har börjat se igen.  

Av Marcus - 3 april 2010 23:11

Idag så vaknade jag på fel sida har jag kommit på. Varit sur och irriterad nästan hela dagen. Tyckte inte alls att jag hade vaknat på fel sida tills min farsa sa de. Gav mig en tankeställare och jag får hålla med han.


Som ni kan gissa så har dagen inte varit så bra. Varit nedstämd hela dagen tills jag såg på filmen Beowulf. Den gjorde så jag fick upp humöret lite. Annat jag gjort idag har varit att vara ute i solen och lagat en skärm till lastbilssläpet. Har också hunnit sett en del CSI: MIAMI avsnitt. Gillar serien skarpt.

Presentation


Mitt liv och mina motiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards