Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Marcus - 5 mars 2010 21:16

Hej på dig. Vad har du gjort idag?


Själv har jag arbetat hela dagen från kl 9 då jag åkte till verkstaden för att fixa läckande bromsar på saltbilen. Många skulle tro att de var tråkigt att gå där och vänta på att de blev lagade men den personalen där är för härliga. Man skulle nog kunna göra en komedi serie av dem. De ganska grova och till delvis stygga skämten mellan dem, men med glimten i ögat gör hela vistelsen rolig. Att de dessutom är trevliga och hjälpsamma skadar ju inte heller. Käkade också lunch där


Sen precis när man hade kommit hem ringde jouren ut en på en saltrunda. Hann ta en kopp grönt tee och ett knäckebröd. På slutet på saltrundan som tar ca 4 timmar började blodsockret sjunka och jag blev lite trött och hänging. Konstigt nog blir jag inte hunrig direkt när bllodsockret sjunker. Väl hemma blev de middag med potatis och torsk. Efter maten var man i himmelen när väl blodsockret kom upp igen.


Satt sen och tränade på elgitarren till nu.


Presentation


Mitt liv och mina motiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards