Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Marcus - 9 mars 2010 21:50

Hej , var ett tag sen nu. Har hänt en del men inte haft lust att blogga. Jag vart ska jag börja. Jag har nu varvat Fallout 3 och man får väl säga äntligen :)

och kan nu se fram mot den fristående uppförljaren Fallout 3 Vegas som kommer i vår. Har börjat på nästa spel att klara som är Mass effect 2.


Jag har jobbat en del, En eftermiddags tur och så en natttur. Tränat lite på min gittar och tagit några promenader i de underbara vädret.


Har nästan lyssnat färdigt på ljudboken Fyrmästarens dotter av Ann Rosman men sista cd var sönder så kunde inte får reda på lösningen vilket var väldigt frusterande eftersom boken var väldigt bra. Lite seg i början bara. Vet inte hur men måste lösa det på något vis för jag vill ha reda på vem mördaren är.


Sen har jag slarvat med mina promenader under vintern. Kanske därför jag har gått upp i vikt.

Brukar gå ut varje dag på en promenad och har haft de som rutin under ett par år men de verkar som jag har slappnat av och som sagt slarvat. Får ta och hålla koll på mig själv och tvinga mig att gå en promenad varje dag. GIck 2 idag för att ta igen gårdagen och så en för idag


Får vi se om vi ses imorgon.




Presentation


Mitt liv och mina motiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards