Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Marcus - 12 juni 2010 21:21

Hela veckan har varit dålig och mer behöver inte sägas. I går så var jag och hälsade på Malin och Tony. Vi gick en sväng till Mortens krog men vi blev grymt besvikna. Ganska snart började vi fundera på att dra till något annat ställe. Jag tappade lusten ju mer vi var ute och och till slut drog vi hemåt till Malin och Tony för att se på någon Film. De blev filmen Lord of war med Nicolas Cage, filmen var överraskande bra.


Idag lördag så har jag städat lastbilen invändigt och ramlade i samband med de. Har lite ont i fotleden men klarde mig förvånansvärt bra från fallet. Efter de så blev de en promenad med familjens hund och sen tog jag en liten tupplur innan Min faster kom med sin man och alla sina 3 hundar. Var roligt att träffa dem igen för de var en tid sen. Efter de så blev de träning på motions cyckeln 1 timme och 30 minuter och sen in i  duschen.


Tog en hel del sköna bilder på hundarna med favoriterna nedan.



Valpen Rossiana, tror de stavas så

 

Tanja, mamma till Rossiana

 

Stella

 

Min familjs hund Fia

 

Presentation


Mitt liv och mina motiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards