Alla inlägg den 26 juni 2010

Av Marcus - 26 juni 2010 22:34

Idag har har de varit riktigt tråkigt. Har gått med trimmern här hemma, handlat och varit ute med hunden. Jag har också hunnit tvättat men annars har jag inte gjort så mycket mer. Har varit en sådan där dag där man inte gör något även om man försöker.


Igår var jag oss Malin och Tony några timmar. Tog med min kamera och fick några fina bilder på Malin (http://bstrom.bubbleroom.se/), Tony och Smirnoff men bara Smirnoff kommer komma här :)


Var hemma ganska tidigt för dom skulle till Malins morsa och käka. Jag avslutatde midsommar med att spela Magic the gathering mot min bror. Magic the gathering är bra men de finns för många krångliga regler. Så de blir tjafs om regler väldigt ofta när man kör. Jag och min bror har ganska gamla kort och där förekommer mer krångliga regler. Som exempel Phasing hur funkar de? fattar fortfarande inte de.


Take care


            


Presentation


Mitt liv och mina motiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards