Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Marcus - 18 juni 2010 11:42


Jag hoppas att de regnar i Stockholm idag. Varför? därför jag är så jäkla trött på bröllopet.


Detta bröllopet har fått mer uppmärksamhet än tsunamin i thailand som inträffade för några år sen. Tror inte jag behöver säga vilket bröllop men jag menar så klart bröllopet mellan Viktoria och Daniel. 


De är inte bara i pressen och på tv detta bröllop har fått uppmärksamhet utan också i godis hyllan. Där bröllopets officiella godis praliner kan köpas. De har i pressen redan diskuterats vad som händer om Daniel och Viktoria  skulle adoptera någon om den personen skulle bli tronarvinge med mera. Hur hur lång tid vi kan förvänta oss innan vickan är med barn blä blä blä och så fortsätter de. Som om jag bryr mig?


Som tur är är de fotbolls VM inte för jag kollar men man kan hoppas att VM dämpar bröllopets effekt. Annars hade väl bröllopet varit i varje kanal.


Nu så klagar jag inte på Daniel eller Viktoria som är och kommer att förbli en marjonett för den svenska staten och pressen. Tror dock att de skulle om de bara kunde skulle vilja gifta sig utan all uppståndelse.


Jag får väl önska Daniel och Viktoria grattis. Är ju inte deras fel att deras bröllop har blivit ett kommersiellt jippo. Men tror att den vanlige svensson är jävligt trött på detta bröllop liksom jag.

Presentation


Mitt liv och mina motiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards